"Mukavaa jutustelua jäsenhankinnan merkeissä..."

PDF-tiedostoArtikkeli Ammattirakentaja -lehdessä 2011/01 (613 kB)
(klikkaa auki, artikkeli PDF- muodossa)
PDF-tiedostoArtikkeli FarmiUutiset -lehdessä 2011/02 (734 kB)
(klikkaa auki, artikkeli PDF-muodossa)

(kannattaa vilkaista ylle linkitetyt artikkelit - rekrytointilomake sivun alaosassa)

Tule myymään uutta ja toimivaksi havaittua, yrityksille suunnattua jäsenyyspalvelua puhelimitse!

PALVELU ON UUDISTUNUT LOKAKUUN PUOLIVÄLISSÄ!!! - Uusi brändäys kansainvälisen MASCUS -nimen alle tuo uutta puhtia myyntiin, sillä MASCUS on raskaiden koneiden sektorilla Suomen ykkösnimi ja kansainvälisestikin kärkitoimijoiden joukossa. TULE MUKAAN NYT! Katso lisää Mascuksen verkkosivulta

SUOMEN HANKINTAKESKUS on nyt MASCUS HANKINTAPALVELU!

Mascus Hankintapalvelu (Suomen Hankintakeskus Oy) myy vuosijäsenyyksiä pk-yrityksille. Vuosijäsenyys tuo asiakasyritysten ulottuville mahdollisuuden yhteishankintoihin valtakunnallisesti, suuren määrän vain jäsenille suunnattuja tarjouksia sekä henkilökohtaisen asiakaspalvelun. 4.6.2012 alkaen Suomen Hankintakeskus Oy on tullut osaksi Alma Media konsernia.

Myytävän palvelun vakavan luonteen vuoksi myyjä kohtaa puhelimessa kiinnostuneen yrittäjän, joka haluaa kuulla Mascus Hankintapalvelusta lisää. Linkki Mascus Hankintapalveluun (Suomen Hankintakeskus) löytyy tämän sivun vasemmassa marginaalissa.

Tehtävään soveltuu parhaiten henkilö, jolla on:

- elämänkokemusta

- monipuolista aikaisempaa työkokemusta (= ymmärrystä asiakaskentän tarpeista)

- aikaisempaa näyttöä tuloksellisesta puhelinmyynnistä

- positiivinen asennne

- kykyä nauttia mukavasta ja mutkattomasta työilmapiiristä

Myyjillä on käytössä helppokäyttöinen, tietokonepohjainen tilausten kirjausjärjestelmä.

Kyseessä on osa-aikainen tai kokopäivätyö. Työ on provisiopohjaista, mutta perehtymisjaksolta (yksi viikko) maksetaan pohjapalkka. Pohjapalkan suuruus perehtymisjaksolla on 15 euroa/tunti. Työ sopii myös omalla toiminimellä tehtäväksi.

Myös etätyömahdollisuus olemassa.

Toimitilamme sijaitsee Tampereen Ikean naapurustossa Postitorvenkadulla. Bussiyhteydet 3 ja 26. Pihassa on runsaasti maksutonta pysäköintitilaa. Lounasravintola löytyy viereisessä rakennuksessa.

Varmista itsellesi aika haastatteluun täyttämällä oheinen rekrytointilomake:

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.